👥سخنگوی دولت: 🔹با تصمیم هیئت دولت و در پی تداوم گرمای شدید و ضرورت صرفهجویی در مصرف آب و برق، روز چهارشنبه ۱ مرداد در استان تهران تعطیل اعلام شد.
اولین دیدگاه را ثبت کنید.